Activitati in cadrul proiectului/ Our activities

          În şcoala noastră elevii continuă activităţile de protejare a mediului prin implicarea în ajutarea animalelor fără adapost şi donaţii către asociaţii de protecţie a animalelor, prin acţiuni de ecologizare şi plantare de copaci, prin crearea unor postere şi afişe.

 

          In cadrul concursul Made for Europe din 22 martie 2019, etapa județeană, am participat cu diseminarea proiectului, alături de multe alte școli și licee din județ.

          În prezent, elevii din cele șase școli lucrează la realizarea unui e-book despre animalele specifice fiecărei țări, a unor colaje si a unor proiecte despre animale si plante endemice, pe cale de dispariție. În lunile februarie și martie elevii au muncit intens la noile sarcini, alături de miss Wisdom.

         

 

        Între 22 şi 25 ianuarie 2019 a avut loc cea de a doua mobilitate din proiect la Şcoala ’’Agiou Dometiou’’ Nicosia, Cipru , raportul de activitate al vizitei , întocmit de coordonatoarea proiectului, dna prof Anghel Cerassela, în limba engleză, poate fi citit aici.

      Mascota  Aphrodite a plecat din România, continuându-şi călătoria fantastică în altă tară din proiect, nu înainte de a îşi lua la revedere de la noii ei prieteni români printr-un filmuleţ.

                  

        În luna ianuarie 2019, partenerii de la şcoala din Polonia au realizat o broşură cu sloganuri ecologice scrise în mai multe limbi

 

        Luna decembrie 2018 are printre activităţi realizarea unor felicitări din materiale reciclabile şi expedierea acestora prin poştă tuturor tărilor participante. În cadrul orelor de realizare a felicitărilor a participat şi mascota prietenă confecţionată de elevii şcolii din Cipru, broscuta Aphrodite.

         Broscuţa Aphrodite se simte excelent la noi în şcoală, participă alături de elevi la multe activităţi creative, realizând împreuna cu aceştia tot felul de obiecte din materiale reciclabile.

        În decembrie a fost creată şi partea a doua a dicţionarului multilingvistic, de data aceasta cuprinzând denumirea unor animale şi plante specifice fiecărei ţări din proiectul nostru.

 

        În luna noiembrie 2018 a fost construit site-ul oficial al proiectului, pe care îl puteţi accesa apasand aici, precum şi blog-uri realizate de fiecare şcoala în limba maternă.

    Tot în noiembrie a avut loc primul schimb de experientă din cadrul proiectului, la şcoala din Turcia, Ankara.

 

       Pentru luna octombrie 2018 elevii fiecărei şcoli au participat la:

  •   un concurs de creare a logo-ului proiectului 

 

  •  un concurs de creaţie a unui animal mascotă, făcut doar din materiale reciclabile, câştigătoarea concursului fiind mascota Leo, realizată de Patricia Pirvu, clasa a VIII a A.

 

  • desenarea în cadrul orelor de limba engleză a unor postere cu coduri de conduită ecologică

 

  • realizarea unor proiecte despre ţara noastră, România, proiecte ce vor fi dăruite în cadrul schimbului  de experienţă din luna noiembrie, celorlalte şcoli

  • completarea primei părţi a unui dicţionar multilingvistic pe teme ecologice, prima parte fiind dedicată saluturilor specifice în fiecare limbă maternă a participanţilor ( pentru a asculta pronuntia corecta, apasati fiecare cuvant si apasati apoi butonul play).

 

     În luna septembrie 2018 au fost create de profesori participanţi prezentări ale celor şase şcoli implicate in proiectul Erasmus+ „We care about our planet”, prezentări pe care le puteţi vedea accesând link-ul http://erasmusplus.dim-ag-dometios2-ka-lef.schools.ac.cy/index.php?id=our-schools .

    Au fost completate şi chestionare online în care elevii şi profesorii implicaţi în proiect şi-au exprimat părerea în legătură cu aşteptările pe care le au în urma participării la activităţile din cadrul acestui proiect, rezultatele acestor chestionare le puteţi vedea  aici (elevi) si aici ( profesori ).   

      În cadrul proiectului, lunar au loc activităţi diverse gândite să stimuleze imaginaţia elevilor şi să sporească nivelul acestora de implicare în realizarea scopurilor proiectului.